Angie newbie
Nombre de messages : 146 Age : 44 Localisation : devant mon pc Date d'inscription : 06/06/2007
| Sujet: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 15:41 | |
| Tout prochou nè hovorété po frantsouskomou!So! L'et's speak foreign languages! exept for a translation or the ones who don't speak any foreign language at all! Alors! Parlons en langues étrangères! sauf pour une traduction ou pour celles et ceux qui ne parle aucune langue étrangère du tout! | |
|
Sophie Admin
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 16:38 | |
| lol So let's go ! Young woman look's for young single man in Vernon with big gentillesse, big pognon and big kiki. Please write to the forum.
Dernière édition par le Dim 11 Nov - 17:02, édité 1 fois | |
|
Angie newbie
Nombre de messages : 146 Age : 44 Localisation : devant mon pc Date d'inscription : 06/06/2007
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 16:57 | |
| Young lady, volonteer at paléo festival, looks for young man, also volonteer at paléo festival, about 1m80, brown hair, beard, living in haute-savoie, France..... *ok, I go out* (zavez vu? ma première sortie en non-français!) | |
|
Sophie Admin
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 17:03 | |
| DIL !!! (z'avez vu ? Mon premier "MDR" en anglais ! "Die In Laught" ) In ukrainian : PS ! (= "Pomer Smiïaïoutché" = "Mort de rire") | |
|
Sophie Admin
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 17:08 | |
| Akh kholèra, narèchti mojou tout péssaté vsè chtchto ia khotchou ! Ia naïkrachtcha, naïharnicha, naïmoudricha i naïrozoumnicha ! I iakchtcho nikhto nè péchè nitchoho proté tsè, tsè znatchaïè chtcho tsè ïè pravda !!! | |
|
Angie newbie
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 17:14 | |
| Sorry but in english, mdr is lol= laugh out loud or lmao= laugh my ass out or rotfl=rolling on the floor laughing! lol | |
|
Sophie Admin
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! Dim 11 Nov - 17:16 | |
| If you say it ! Noone's want to know what I wrote in ukrainian ? | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: No french! Keine Französich! No franchese! | |
| |
|